Reklamacje

Klient ma zawsze prawo do reklamacji towaru. Oto krótki instruktarz, jak zareklamować u nas wadliwy towar. 

Jeśli towar nie zgadza się z opisem lub nie takie było Państwa wyobrażenie o produkcie, prosimy o kontakt mailowy na adres zapytaj@folienaokna.pl lub za pomocą poczty tradycyjnej na adres DEKORNIK, ul. Prokuratorska 8, 02-074 Warszawa. 

Odpowiadamy niezwłocznie - najczęściej tego samego dnia.  Firma zastrzega sobie jednak prawo do reakcji do 14 dni (urlop). 

Uznanie reklamacji oznacza zwrot kosztów zakupu na konto wskazane przez klienta lub ponowne wysłanie przesyłki na adres wskazany przez klienta, w terminie 14 dni.

Dodamy jeszcze, że nie odnotowaliśmy w historii sklepu DEKORNIK (właściciela sklepu Folie na Okna, 7 lat na rynku) ani jednej reklamacji na folie okienne. Jesteśmy z tego dumni, a klienci mogą czuć się bezpieczni, że zamawiają produkt estetyczny, praktyczny i zgodny z opisem. 

google-site-verification: google5d0d76af801a078b.html